ΣΑΒΒΑΤΟ 26/2 12:00 ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ…. ΩΣ ΕΔΩ-ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

Οι μαθητές από τη Χίο ως την Κρήτη και από την Πάτρα ως τη Βέροια ακούστηκαν ξανά δυνατά όταν φώναξαν: “Κρούσματα χιλιάδες- μέτρα πουθενά! Θέλουμε σχολεία ασφαλή και ανοιχτά!”

Οι μαθητές στη ΛΑΡΚΟ μας μαθαίνουν με τη στάση τους πως: “Το μέλλον του τόπου μας θα το γράψουμε εμείς!”

Οι μαθητές στη Θεσσαλονίκη, και σε όλη την Ελλάδα, δεν αφήνουν τον φόνο του Άλκη να ξεχαστεί!- Στη βία του συστήματος καμία ανοχή!

Οι μαθητές στην Άρτα και τα Γιάννενα αυτές τις μέρες περνάνε μαθητοδικεία για το…. βαρύτατο έγκλημα της …κατάληψης!

Οι μαθητές στην Καρδίτσα και τη Λάρισα στέκονται αλληλέγγυοι στα μπλόκα των αγροτών, που οι γονείς τους, τα αδέρφια τους, οι οικογένειές τους δίνουν έναν δίκαιο αγώνα επιβίωσης!

Οι μαθητές στη γειτονική μας Ιταλία αγωνίζονται γιατί δεν είναι φυσιολογικό να σκοτώνεται ένας μαθητής 18 χρονών την ώρα που κάνει τζάμπα μαθητεία!

ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΙΣ 26/2 ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΧΤΥΠΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ! ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΤΙΣ 12:00!

ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΡΟΥΣΜΑ COVID19 ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟΜΑ- ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ:

ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.

ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!

Αυτά τα δύο χρόνια έχει γίνει σε βάρος της μόρφωσής μας ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. Ενα ερώτημα απασχολεί τους μαθητές κάθε τάξης : “ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΥΛΗ”, “ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ;” Μόνο το Υπουργείο που έχει την ευθύνη για όλα τα παραπάνω δεν αναρωτιέται!

Γιατί δεν έχουν κάνει ούτε μια μελέτη να δούνε τι κενά έχουμε και να γίνει μια ολική προσαρμογή της ύλης σε κάθε τάξη; Αλλά βρήκαν 400+ θέματα σε κάθε μάθημα για να δώσουμε εξετάσεις τον Ιούνη με την Τράπεζα Θεμάτων (τα οποία αυτή τη στιγμή δεν έχουν καν οριστικοποιηθεί;)

Η Τράπεζα Θεμάτων άφησε ΥΠΟ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ το 40% των μαθητών στην ίδια τάξη. Πως θα δώσουμε φέτος σε χιλιάδες θέματα που δεν έχουν ακόμα καν βγει; Και δε θα βγουν όσο στα σχολεία έχει κρούσματα, χάνονται ώρες, έχουμε ακόμα κενά εκπαιδευτικών;

Τα παιδιά που ετοιμάζονται για πανελλαδικές εκφράζουν την αγωνία και την ανασφάλεια που γενικεύονται για το «πως θα βγει η ύλη»… μετά την εξοργιστική απόφαση του Υπ.Παιδείας να την αυξήσει φέτος!

Γιατί δε βοηθιούνται ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ τα παιδιά που έχουν μείνει πίσω και δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάνε φροντιστήρια; Οι γονείς μας έχουν στενάξει με την ακρίβεια στα πάντα, και τώρα είναι δική τους ατομική ευθύνη να πληρώσουν για τα κενά που η δική σας πολιτική μας δημιούργησε;

Γιατί δε γίνονται στα σχολεία επαρκείς προσλήψεις ειδικού προσωπικού, όπως κοινωνικών λειτουργών ή ψυχολόγων, που να στηρίζουν μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς στην επιστροφή στη δια ζώσης λειτουργία; Δε ξέρετε πως πολλά παιδιά έχουν επιπρόσθετες ψυχοκοινωνικές ανάγκες; Αλλά κατά τα άλλα σας απασχολούν -υποτίθεται- φαινόμενα βίας και επιθέσεων στα σχολεία;

 Το πρόβλημα δεν είναι πως αυτά που λέμε δε γίνονται. 

Το πρόβλημα είναι πως το Υπ. Παιδείας, σήμερα όπως και πάντα, ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!

Μετράνε τις ανάγκες και τα δικαιώματά μας σε ευρώ. Είμαστε κόστος για το κράτος και την πολιτική που ακολουθείται από κάθε κυβέρνηση.

Γιατί κάποια πράγματα είναι επιλογές. Δεν είναι αντικειμενικά, δεν είναι πως δε γίνεται να γίνει τίποτα άλλο. Είναι επιλογή να είμαστε απροστάτευτοι στην πανδημία.

Ήταν και είναι επιλογή να δίνονται τα χρήματα και τους φόρους των γονιών μας αλλού- όχι στα σχολεία μας. 1,8 ΔΙΣ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ τα τελευταία 11 χρόνια.

Είναι επιλογή να μην προβλέπεται στον κρατικό προϋπολογισμό ούτε ένα ευρώ για μονιμοποιήσεις καθηγητών.

Είναι επιλογή οι συγχωνεύσεις Τμημάτων που προχώρησαν στην αρχή της χρονιάς και ευνόησαν το συνωστισμό.

Και σίγουρα είναι επιλογή να ψηφιστούν 4 αντιεκπαιδευτικοί νόμοι μέσα στην πανδημία!

Πάντα διεκδικούσαμε, και η πανδημία το επιβεβαίωσε, ένα σχολείο που να μην μας αγχώνει, να μην μας καταπιέζει, να μην μας τσακίζει κάθε όνειρο. Που να μην παθαίνουμε κρίσεις πανικού όταν είναι να δώσουμε εξετάσεις. Είναι παράλογο να πάμε σε ένα σχολείο που απλά μας βάζει εμπόδια συνεχώς. Που δεν μας εμπνέει να μάθουμε, να ψάξουμε, να έχουμε κριτήριο!

ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ 

Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕ ΚΑΝΕΙΣ!

ΤΟ ΚΑΤΑΚΤΗΣΑΜΕ!  

ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΗ Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ!

ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ!

Σε τι πέτυχε άραγε η ΕΒΕ και επιμένετε να την εφαρμόσετε και φέτος; Η μεγαλύτερή της “επιτυχία” ήταν τα χιλιάδες παιδιά που δεν έγραψαν 1,2 και 3 όπως λέγανε αλλά 11, 12, 13 κτλ και έμειναν εκτός σχολών;

ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΦΡΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ.

Που καθόλου παραλογισμός δεν είναι. Είναι η λογική του Υπ. Παιδείας, του σημερινού αλλά και των προηγούμενων που χτυπά ευθέως τα παιδιά από τις λαϊκές οικογένειες και το δικαίωμά τους να μορφωθούν, να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα ΑΕΙ. Είναι επιλογή τους να μας βάζουν συνέχεια εμπόδια, να κάνουν τη μόρφωση ζήτημα πορτοφολιού των γονιών μας.

ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

ΣΑΒΒΑΤΟ 26/2 12:00 ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

 

 

Comments are closed.