Ως εδώ! Ασφαλές σχολείο να μορφώνει και όχι να εξοντώνει! #κεραμΕΩΣ_ΕΔΩ

Ήρθε η ώρα να ακουστούμε. Φτάνει, έως εδώ!

Οι μαθητές όλης της χώρας δεν αντέχουμε άλλο! Είμαστε γεμάτοι άγχος, πίεση και νεύρα!

Τα σχολεία ανοιγοκλείνουν και μας βάζετε το μαχαίρι στο λαιμό να απαντήσουμε αν είναι πιο σημαντική η παιδεία από τη δουλειά των γονιών μας, όταν δεν έχετε πάρει μισό μέτρο για να ενισχυθεί το σύστημα Υγείας.

Στις μισές πόλεις λειτουργούν κανονικά χωρίς κανένα μέτρο προστασίας της υγείας της δικής μας και των οικογενειών μας.

Στις άλλες μισές λειτουργούν μόνο τα Γυμνάσια. Τα Λύκεια συνεχίζουν το φιάσκο της τηλεκπαιδευσης, την οποία το Υπ. Παιδείας την χαρακτηρίζει “τελειοποιημένη”!

Σε κάποιες περιοχές δε λειτουργεί καμιά σχολική μονάδα. Τώρα έκλεισαν ξανά και τα Γυμνάσια της Αττικής.

Μουσικά, Καλλιτεχνικά κλειστά…έτσι… χωρίς απάντηση γιατί.

Κλείνουν τμήματα και σχολεία κάθε μέρα λόγω εμφάνισης κρούσματος.

Δεν είναι η πρώτη φορά. Είναι σαν να κάνουμε replay τον Σεπτέμβρη.

Τότε που βγήκαμε στο δρόμο και φωνάξαμε από την πρώτη στιγμή:

Η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία- Πάρτε μέτρα για ασφαλή σχολεία”.

Φωνάξαμε: “Δε θέλουμε μια ακόμα χαμένη σχολική χρονιά!”

Δεν μας ακούσατε. Μας είδατε σαν κόστος. Παίξατε με την υγεία μας λέγοντας πως είναι ασφαλές να είμαστε απροστάτευτοι μέσα στην πανδημία.

Μας αντιμετωπίσατε με εισαγγελείς, αστυνομία, ακόμα και χημικά. Μας εκβιάσατε.

Τα σχολεία μέσα σε λιγότερο από 2 μήνες λειτουργίας έκλεισαν…

Τώρα, όσοι γυρίσαμε στα σχολεία, τα βρήκαμε στην ίδια κατάσταση.. Κάπου ακόμα και τα αντισηπτικά είναι κάτι μισά μπουκάλια, ότι είχε μείνει από το φθινόπωρο.

Αυτοί που μας κλέβουν το βιβλίο από το χέρι…

Μας κατηγορούν πως μείναμε αδιάβαστοι!

Σε αυτή την κατάσταση η κα. Κεραμεως, το Υπ. Παιδείας και η κυβέρνηση έκαναν μια ακόμα καταστροφική επιλογή.

Μας αναγκάζουν εν μέσω πανδημίας και όταν η μια έρευνα μετά την άλλη δείχνει πως έχει αυξηθεί το άγχος, η ανασφάλεια, ακόμα και κρίσεις πανικού σε εφήβους, να:

  • Δώσουμε σε πιο απαιτητικό σύστημα Πανελλαδικές Εξετάσεις με θέσπιση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και μείωση του αριθμού εισακτέων ανά σχολή. Αλλαγές που ψήφισαν 5 μήνες πριν τις εξετάσεις και με τα μισά Λύκεια της χώρας κλειστά, με την πλειοψηφία των υποψηφίων να έχουν ξεκινήσει και να συνεχίζουν την προετοιμασία τους από πέρσι μέσω μιας οθόνης.

  • Δώσουμε εξετάσεις στην Α’ Λυκείου με Τράπεζα Θεμάτων, δηλαδή με ενιαία πανελλαδικά θέματα που βασίζονται σε ύλη που -υποτίθεται πως έχει βγει παντού και με τον ίδιο τρόπο. Την τελευταία φορά που εφαρμόστηκε – χωρίς πανδημία- έμεινε μετεξεταστέο το 40% των μαθητών!

  • Γράφουμε -ειδικά οι μαθητές Γυμνασίου- τεστ, διαγωνίσματα μέσω viber και email τόσους μήνες και μόλις γυρίσουμε στο σχολείο να δίνουμε μέχρι και 8 διαγωνίσματα την πρώτη εβδομάδα επιστροφής μετά από τρίμηνο εγκλεισμό!

Μας λέτε ψέματα συνεχώς!

Πως σας νοιάζει το μορφωτικό μας επίπεδο. Πως θα έπρεπε να σας πούμε και μπράβο που περνάτε απανωτά νομοσχέδια και δεν σας σταμάτησε ο κορονοιος.

Δεν τσιμπάμε! Δεν σας έχουμε πια καμιά εμπιστοσύνη!

Έχετε φτιάξει -εσείς και οι προηγούμενοι- ένα σχολείο χάλια. Που δεν μας μορφώνει. Μας κάνει απλά υποψήφιους εξετάσεων. Δεν μας προετοιμάζει καν για αυτές αφού για να ανταπεξέλθουμε πάμε ατελείωτες φροντιστήριο. Με τα χρήματα των γονιών μας που ματώνουν κυριολεκτικά για να τα καταφέρουν. Δεν έχουμε χρόνο για τίποτα άλλο πέρα από αυτό.

Και τώρα το τερματίζετε! Χτυπάτε ευθέως τους μαθητές από λαϊκές οικογένειες!

Μην μας κουνάτε το δάχτυλο πως με αυτούς τους τρόπους, βάση εισαγωγής- Τράπεζα Θεμάτων- ατελείωτα διαγωνίσματα θα βελτιωθεί το σχολείο.

Στην τελική, Βάση του 10 έχει ξαναυπαρξει. Τράπεζα Θεμάτων το ίδιο.

Μήπως βελτιώθηκε το σχολείο; Ή το Πανεπιστήμιο;

Αποκλείετε με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής πάνω από 20.000 μαθητές αλλά όποιος έχει φράγκα να πάει σε Ιδιωτικό Κολλέγιο θα παίρνει ίδιο πτυχίο με αυτό του Δημοσίου Πανεπιστημίου!

ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ. ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ.

ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ.

ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΕΡΑ.

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΟΧΙ ΩΡΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΤΕ ΠΑΝΩ ΜΑΣ!

Δεν γίνεται να λέτε πως είστε Υπουργείο Παιδείας και να φέρεστε με τέτοιον τρόπο στους μαθητές. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ!

Πως θα δώσουμε ισάξια πιο δύσκολες Πανελλαδικές όταν οι μισοί κάνουν μάθημα δια ζώσης και οι μισοί από απόσταση;

Όταν άλλοι κάνουν ιδιαίτερα από κοντά, άλλοι φροντιστήρια από απόσταση και άλλοι ούτε καν μάθημα στο σχολείο;

Πως θα δώσουμε ενδοσχολικές με Τράπεζα Θεμάτων όταν δεν έχουν βγει καν τα θέματα;

Πως, πως, πως…

ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΩΣ!

  • ΠΑΓΩΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ. ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ.

  • ΠΑΡΤΕ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΣΤ, ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ, ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ.

  • ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΩΣ ΤΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΕΝΑ.

  • ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΑΞΗ. ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΜΟΡΦΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΟΣΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ. ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ . ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ!

  • ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ!

Comments are closed.