ΟΤΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΩΡΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ… …ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΝ! ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ! ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Οι δηλώσεις της Υπουργού  για το άνοιγμα των σχολείων μόνο κοροϊδία είναι, αφού το μόνο μέτρο που ανακοίνωσαν είναι το αυτονόητο…τη χρήση μάσκας!

Έχουν πολύ θράσος να λενε πως τα έχουν κάνει όλα τέλεια για το άνοιγμα των σχολειων, τη στιγμή που μόνο  μας κουνάνε το δάχτυλο για να τηρούμε τις αποστάσεις και να πλένουμε συχνά τα χέρια μας!

ΡΩΤΑΜΕ:

    Αν θέλουν να τηρούμε τις αποστάσεις τότε γιατί μας στοιβάζουν σε 25αρια τμήματα αντί να βρουν νέες αίθουσες και να προσλάβουν καθηγητές;

    Αν θέλουν να τηρούνται τα μέτρα υγιεινής γιατί δεν προσλαμβάνουν προσωπικό καθαριότητας;

    Αν τους απασχολεί τόσο η ασφάλειά μας γιατί θα μπούμε πάλι σε ακατάλληλα κτίρια να κάνουμε μάθημα;

 

Η απάντηση τους ειναι αυτη που δίνει πάντα καθε κυβέρνηση, με πανδημία η χωρίς…Δε γίνεται, μη ζητάτε πολλά…

ΨΕΜΑΤΑ!

Για ακόμα μία φορά η κυβέρνηση αποδεικνύει για ποιους δουλεύει 

και ποιους εξυπηρετεί…

    Την ίδια στιγμή που για την κυβέρνηση είναι κόστος να δώσει 10 εκατ. ευρώ για να προσλάβει καθηγητές -όπως λέει- φρόντισε να δώσει 15 εκατ. στους καναλάρχες, 32 στους μεγαλοξενοδοχους και καμία 100 εκατ. στους εφοπλιστές…

 Για την κυβέρνηση είναι χασούρα να δώσει 10 εκατ. για να προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό για την καθαριότητα των σχολείων αλλά τρέχει κάθε χρόνο να χαρίσει 4 δισ. ευρώ στην πολεμική μηχανή του ΝΑΤΟ. Με αυτά τα λεφτά θα λειτουργούσαν με ασφάλεια τα σχολεία μας για 400 μέρες συνεχόμενα! 

 

Η κυβέρνηση επιλέγει για ακόμα μία φορά να αντιμετωπίζει τις ανάγκες μας ως κόστος!

Εμείς επιλέγουμε να οργανώσουμε τον αγώνα μας για τις ανάγκες μας! 

    Σε αυτή την ιδιαίτερη σχολική χρονιά που θα ξεκινήσει ο καθένας μας έχει την “ατομική ευθύνη” να μπει στο συλλογικό αγώνα για να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά μας. 

Δεν μπαίνουμε στο τριπακι, που βοηθά την κυβέρνηση να βγαίνει απο πάνω και να μας κατηγορεί, για να αντιδράσουμε ζητώντας μόνο να μη φοράμε μάσκα στο σχολείο.. Δηλαδή, αν δεν φοράμε μάσκα που στην τελικη είναι και αντικειμενικα ενα ατομικό μεσο προστασίας, το σχολειο μας θα γίνει καλύτερο; Θα αναγκαστεί η Κεραμεως να κάνει προσλήψεις καθηγητών; Να λυθεί η καθαριοτητα, τα κτήρια κτλ; 

 

Αν νομίζουν ότι θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια είναι γελασμένοι!

Διεκδικούμε: 

  1. Να απολυμανθούν με τον ενδεδειγμένο ιατρικά τρόπο όλα τα σχολεία πριν να ανοίξουν.
  2. Να εξασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας μας κατά το άνοιγμα των σχολείων με κρατική ευθύνη και χρηματοδότηση.
  3. Να δοθεί έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να προσληφθεί ο απαραίτητος αριθμός εκπαιδευτικών που να εξασφαλίζει καλύτερη αναλογία μαθητών ανά τάξη.
  4. Να μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τάξη σε 15 για να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
  5. Να εξασφαλιστεί ο απαραίτητος αριθμός μόνιμων εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων.
  6. Να καταργηθεί κάθε νομοθετική διάταξη που επιτρέπει κάμερα στα σχολεία και on – line μετάδοση των μαθημάτων.
  7. Να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων στο Λύκειο. Να την πάρουν πίσω, όπως την έφεραν στα κλεφτά εν μέσω πανδημίας. 
  8. Όπου απαιτείται η μεταφορά μαθητών με ΜΜΜ, ειδικά Μουσικών- Καλλιτεχνικών σχολείων και ΕΠΑΛ λόγω απόστασης, να εξασφαλιστεί η ασφαλής και δωρεάν μετακίνηση τους με περισσότερα δρομολόγια διαφόρων μέσων.
  9. Σε σχολεία με σοβαρά κτηριακά προβλήματα να εξασφαλιστούν άμεσα άλλοι κατάλληλοι χώροι.
  10. Άμεση πρόσληψη σχολικών νοσηλευτών για την αντιμετώπιση ιατρικών προβλημάτων.

 

    Καλούμε τους μαθητές σε κάθε σχολείο μέσα από τα μαθητικά τους συμβούλια, τις Συντονιστικές Επιτροπές σε κάθε γειτονιά και πόλη να οργανώσουν από τώρα τη διεκδίκηση μας μαζί με τους γονείς και τους καθηγητές μας! 

 

Από την πρώτη στιγμή οργανώνουμε τον αγώνα μας με τοπικές κινητοποιήσεις σε Δήμους, Περιφέρεια και Βθμιες! 

Όλο το σχολείο να ενημερώνεται και να αποφασίζει με ενημερωσεις στις τάξεις, συλλογές υπογραφών, συνελευσεις στο προαύλιο των σχολειων!

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

 

Comments are closed.