ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ! #kerameos_treme

ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ… ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ

Με αυτό το σύνθημα κινητοποιηθήκαμε τον τελευταίο μήνα χιλιάδες μαθητές σε όλη την Αθήνα και τον Πειραιά. Οργανώσαμε τον αγώνα μας, συντονίσαμε τη δράση μας, κάναμε πορείες και κινητοποιήσεις στις γειτονιές μας, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στα Δημαρχεία μας, κάναμε μια τεράστια σε όγκο και παλμό μαθητική πορεία στο κέντρο της Αθήνας. 

Με αυτές μας τις κινητοποιήσεις ζητούσαμε άμεσα να καλυφθούν τα κενά σε καθηγητές και οι σοβαρές ελλείψεις (όπως θέρμανση) στα σχολεία μας, αλλά και καταδικάσαμε τον νόμο της κυβέρνησης της ΝΔ για την εξίσωση των πτυχίων ΑΕΙ και κολεγίων, που κάνει τα πτυχία των Πανεπιστημίων ένα ακόμα χαρτί, ένα ακόμα προσόν στην προσπάθεια και στο όνειρό μας να σπουδάσουμε αυτό που μας αρέσει και να δουλέψουμε πάνω σε αυτό στο μέλλον, φωνάξαμε δυνατά ότι το σχολείο Γαβρόγλου που μας έχουν ετοιμάσει δε το δεχόμαστε.

Και ενώ ακόμα οι κινητοποιήσεις μας δεν έχουν τελειώσει, η Υπ. Παιδείας Κεραμέως δηλώνει δεξιά και αριστερά η κυβέρνηση της ΝΔ θα προχωρήσει στην υλοποίηση από τη νέα σχολική χρονιά των σχεδίων τους, για ένα σχολείο ακόμα πιο σκληρό, ανταγωνιστικό εξεταστικό κέντρο. Δηλαδή:

  1. Θέλουν το Απολυτήριο Λυκείου (που θα μετρά για την πρόσβαση μας στα Πανεπιστήμια) να βγαίνει με βάση τους βαθμούς και των τριών τάξεων του Λυκείου. ΓΗ λογική τους είναι αυτή του παραλόγου: Για να αποδεσμεύσουν, λένε, το σχολείο, από τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, θα βάλουν εξετάσεις και στις τρεις τάξεις του Λυκείου! 
  2. Και σε κάθε τάξη να δίνουν οι μαθητές προαγωγικές εξετάσεις με αξιοποίηση της Τράπεζας Θεμάτων, δηλαδή σε θέματα, ενιαία πανελλαδικά και διαβαθμισμένης δυσκολίας. Είτε μια τάξη ή ένα σχολείο έχει τελειώσει την ύλη είτε όχι (πχ λόγω κενών στους καθηγητές) τα θέματα θα είναι τα ίδια! Τη μία και μόνο χρονιά που εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων άφησε το 40% των εξεταζόμενων μαθητών μετεξεταστέους. Δεύτερη φορά δεν έγινε Τράπεζα Θεμάτων γιατί την ακύρωσαν οι μαθητές με τους αγώνες τους
  3. Θέλουν να βάλουν μια ελάχιστη βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια! Μα τελικά γιατί να μας βάζουν τόσα εμπόδια για να σπουδάσουμε, για αποκτήσουμε τη γνώση; Όταν στα σχολεία μας δεν καλύπτονται τα κενά ούτε στους καθηγητές των πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων, επιλέγουν να περάσουν τέτοιο Νόμο, δήθεν για να μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε στα Πανεπιστήμια; Ποιον κοροϊδεύουν; Ας αγχωθούν πρώτα για το τι και πως μας διδάσκουν, τι γνώσεις παίρνουμε στο σχολείο, και μετά για το πώς θα ανταποκριθούμε στο Πανεπιστήμιο! Εμείς, άλλωστε το έχουμε πει: Θέλουμε σχολείο που θα τα δίνει όλα και σε όλους, θα βοηθά όλους τους μαθητές, και όχι κάποια και σε λίγους και μετά θα τους ξεσκαρτάρει κιόλας από πάνω! Να θυμίσουμε στην Υπουργό, πως την έχουν ξαναδοκιμάσει παλιά άλλοι πριν από αυτή, τη “βάση του 10” και το σίγουρο είναι πως δεν βελτιώθηκε η ποιότητα της εκπαίδευσης, ούτε στα σχολεία, ούτε στα Πανεπιστήμια. 
  4. Με αφορμή την υποχρηματοδότηση στα πανεπιστήμια, για την οποία βέβαια ευθύνονται όλες οι κυβερνήσεις, από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά θα υπάρχει μείωση των εισακτέων στις σχολές. Αυτό σε συνδυασμό με το νόμο Γαβρόγλου, που επιτρέπει στους μαθητές να διαλέξουν μόνο ένα επιστημονικό πεδίο και άρα περιορισμένο αριθμό σχολών, σημαίνει ότι πολλοί από εμάς που πάμε φέτος στη Γ Λυκείου, ενώ έχουμε προσπαθήσει σκληρά τόσα χρόνια, μπορεί τελικά να μην μπορέσουμε να μπούμε στη σχολή που ονειρευόμαστε και θέλουμε.

Εμείς το δηλώνουμε καθαρά και στην Κεραμέως και στην κυβέρνηση της ΝΔ και στους προηγούμενους και επόμενους υπουργούς και πρωθυπουργούς που τώρα μας το παίζουν ότι είναι μαζί με τους μαθητές:

ΔΕ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΠΟΤΑ! ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ
ΓΙΑ ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΧΑΜΕΝΩΝ ΩΡΩΝ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ

Αυτό που έχουμε ανάγκη είναι ένα σχολείο:

  • που θα μας μορφώνει χωρίς διακρίσεις, ένα σχολείο χωρίς εμπόδια για τους μαθητές, με βάση τις ανάγκες του καθενός.
  • που θα δίνει ολόπλευρη γνώση και όχι παπαγαλία, σκόρπιες γνώσεις και ακόμα και αυτές με το σταγονόμετρο.
  • στο οποίο θα είμαστε δημιουργικοί και όχι αριθμοί ονομάτων για τα απουσιολόγια.
  • που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει, που δε θα κοιτάει την τσέπη των γονιών μας, για παιδεία που δεν θα είναι εμπόρευμα.

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΟΧΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ!

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ, ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ,

ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 3 ΜΑΡΤΗ, 12.00 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

Comments are closed.